Veel gestelde Vragen

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons een mail.

1. Wat is de levertijd van de artikelen op de website?
> Alle op de site vermelde producten zijn in principe op voorraad en direct leverbaar (tenzij uitdrukkelijk anders vermeld). Het kan echter in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een artikel net is uitverkocht en dit nog niet is bijgewerkt op de site. Uiteraard informeren we u daar direct over met informatie over de levertijd of een passend alternatief.

2. Is er ook een korting van toepassing bij grotere aantallen?
> De vermelde prijzen zijn de adviesverkoopprijzen. Bij afname van grotere aantallen kunnen we hier een korting op verlenen. Hiervoor hanteren we de volgende staffel:


Orders vanaf € 100,- incl. BTW: 5% korting

Orders vanaf € 150,- incl. BTW: 5% korting + franco levering

Orders vanaf € 250,- incl. BTW: 8% korting + franco levering

Orders vanaf € 500,- incl. BTW: 10% korting + franco levering

NB: op de uiteindelijke factuur kunnen de BTW bedragen afwijken van de bedragen in het besteloverzicht, het totaalbedrag blijft uiteraard gelijk.

3. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
> Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 12.00 uur worden normaal gesproken de volgende werkdag afgeleverd. Bij grotere aantallen of speciale wensen overleggen we vooraf over het meest geschikte aflevermoment.

4. Het adres dat ik heb ingevoerd tijdens bestellen blijkt niet correct te zijn. Wat nu?
> Wij nemen exact het adres over dat u hebt ingevoerd, hier wordt geen extra controle op uitgevoerd. Als een bestelling met een foutief adres is verstuurd, dan is deze helaas onbestelbaar en zal daarom retour komen bij ons magazijn. We sturen dit dan nogmaals op naar het juiste adres, helaas zijn we wel genoodzaakt de kosten hiervoor in rekening te brengen. De kosten bestaan uit het retoursturen van de vervoerder naar het depot en het opnieuw versturen van het pakket en kunnen daarmee hoger zijn dan de standaard verzendkosten in de webshop

5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
>Dat kan, echter dient u zelf wel de verzendkosten te betalen en de goederen in de ongeopende verpakking retourneren. Zorg ervoor dat de bestelling goed ingepakt wordt. Voor meer informatie over retourneren kunt u contact opnemen met info@speelbeter.nl

6. Ik heb een klacht over de afhandeling van mijn order / de levering
> Voor klachten kunt u het contactformulier invullen. U ontvangt binnen 3 werkdagen van ons een reactie waarin we een voorstel zullen doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen. 

7. Ik heb een klacht over het product binnen de garantieperiode
> Voor defecten / storingen / mankementen binnen de garantieperiode kunt u aan ons melden via e-mail. Vermeld hierbij duidelijk uw naam / adres / ordernummer én voeg foto’s toe waarop duidelijk het mankement te zien is. Wij zullen binnen 3 werkdagen uw mail bevestigen en de vervolgacties communiceren. In principe verlenen wij de service rondom de fabrieksgarantie, dat wil zeggen dat we de melding doorsturen naar de fabrikant met het verzoek om een oplossing. Dit kan op verschillende manieren: reparatie door de fabrikant, levering van een nieuw product of toezending van een onderdeel. De wijze van garantie verlenen is ter beoordeling aan de fabrikant. Eventuele retourzending naar Speelbeter.nl geschiedt voor kosten en risico van de klant.

8. Kan ik ook achteraf betalen?
> Zie hiervoor de pagina Betalingsmogelijkheden.

9. Ik ben op zoek naar een bepaald product maar kan het niet vinden op de website
> Neem contact met ons via het contactformulier. Ons assortiment is veel groter dan we kunnen plaatsen op de website. Daarnaast is het mogelijk dat het artikel tijdelijk is uitverkocht waardoor het op dat moment niet mogelijk is om te bestellen via de site. We kunnen u dan informeren over de mogelijkheden en de verwachte levertijd.

10. Ik ben tevreden en wil dit graag delen met anderen
> Wij streven naar 100% tevreden klanten. Ons verzoek: bent u tevreden? Zegt het voort.